احمد حسام ميدو فى أول تصريحاته: الأسماعيلى بيتى الثانى بعد الزمالك الفريق يمتلك لاعبين أصحاب خبرات كبيرة

1

أكد أحمد حسام ميدو فى أول تصريحاته أنه وافق على العودة للتدريب فتره طويله و أتمنى أن تكون تجربه جديده ونتمنى التوفيق والنجاح .
واضاف :  اعتبر التجربة الأولى مع الأسماعيلى من أنجح الفترات التدريبيه لى كمدرب و يوجد علاقة طيبة بينى و بين جمهور الأسماعيلى انا أحب النادى الإسماعيلي و أحب مدينة الأسماعيلية و جمهور الإسماعيلى هو الداعم الرئيسي للنادى في أصعب الأوقات و أصعب الظروف .
مشيرا أن تدريب النادى الإسماعيلي شرف لأى مدير فنى مصرى أو أجنبي لأنه من الأندية الكبيرة التي قدمت الكثير للكورة المصرية  واردف ميدو  النادى الإسماعيلي هو بيتى التانى بعد نادى الزمالك تحت أمر النادى الإسماعيلي في أى وقت
وقال:  النادى الإسماعيلي له هويته الخاصة وشخصيته هى الكورة الهجومية اللى الكل عارف طريقة لعب الكرة في الإسماعيلى ازاى و انا أحب التحديات و فريق الأسماعيلى يتملك لعيبه خبره و لعيبه يجى منها بس محتاجين التنظيم و الاداره داخل الملعب .
وعن اللاعيبن قال : صالح جمعه لعيب كبير و مفيش حد في مصر يشبه لي و لو هوا عاوز يرجع فورمه زى زمان هيرجع تانى بس المهم أنه يكون عنده التحدي و تجربتي الأولى مع الأسماعيلى شيكابالا كان مبطل من فترة كبيرة هو و مراون محسن و رجعوا منتخب مصر من خلال الإسماعيلى   .

التعليقات مغلقة.